Kom in actie voor

Rotary Kerstloop

Over deze campagne

Geweldig dat je in actie komt voor kinderen met brandwonden met de Rotary Kerstloop, jouw steun is heel belangrijk! Wil je nog meer doen dan alleen rennen? Maak dan nu je eigen pagina aan en kom in actie! Laat je sponsoren door je ouders, opa’s, oma’s, vrienden en bekenden. Of organiseer een hockeyclinic, geef een huiskamerconcert, ga cupcakes bakken of auto’s wassen, de kinderen met brandwonden zijn je dankbaar!

Deel je actie met al je vrienden en bekenden via Facebook, Twitter of LinkedIn en ga aan slag.Maak familie en vrienden enthousiast, bedenk een ludieke opening of bericht en geef niet snel op!

Kinderen zijn helaas veel vaker het slachtoffer van een brandwondenongeval dan volwassenen. De grootste groep patiëntjes in de brandwondencentra is tussen de nul en vier jaar oud. Na een heftige tijd in het brandwondencentrum, gaan ze een leven vol pijnlijke operaties tegemoet, want brandwonden groeien niet mee. Daarnaast moeten ze leren omgaan met starende blikken en harde reacties. Ze voelen dat niemand hen écht begrijpt. Speciaal voor deze kinderen organiseren wij activiteiten om hen te helpen hun littekens te accepteren, verpakt in onbezorgd plezier. Met jouw steun kunnen we ons blijven inzetten voor kinderen met brandwonden.

Vragen?
Neem contact op met Marion, zij helpt je graag verder!
Via marion@kindenbrandwond.nl of 0251-275510

acties gestart