NBS Collecte komt in actie voor Online collectebus

afgelopen
actie afgelopen

Over deze actie

Wij als studenten van het Nova College gaan aan de slag om een online collecte bus aan te maken en geld in te zamelen voor mensen met brandwonden! Helpt u mee?

meer

Vaak ziet u advertentie's of website's waar u kunt doneren voor iets. Misschien ziet u dit wel en denkt u 'Waarom zou ik daaraan doneren?'
Nou dat zou ik u graag willen vertellen!

Mensen met brandwonden hebben 9/10 trauma's aan wat ze hebben op gelopen.
Ze kunnen vaak niet slapen en moeten vaak operatie's ontgaan.
Ze worden onzeker door de littekens en worden vaak na gekeken op straat.
Als kleine kinderen brandwonden krijgen zullen ze altijd als ze groeien operatie's moeten ondergaan. Als je brand wonden krijt groeit je huid niet goed verder en moeten ze tijdens hun operatie 'extra' nep huid aanbregen zodat de huid 1 blijft. Dit is een voorbeeld voor waarom het geld nodig is.

Ook organiseert de Nederlandse Brandwonden stichting 1x in de zoveel tijd een dag voor alle kinderen en alle andere mensen met brandwonden met ouders, familieleden, vrienden enz. Zo kunnen de kinderen lekker spelen en alle oudere even bij 1 komen om erover te praten en het hebben van anderen die het ook mee hebben gemaakt.

Wij zijn bereid in actie te komen en de Nederlandse Brandwonden stichting en hun actie veel groter te maken. Deze mensen verdienen ook de aandacht. Het is niet niks, voor niemand niet!

Doneer, al is het 50 cent. Want als genoeg mensen dat doen, kunnen we met zijn allen verschil maken. Alvast hartelijk bedankt voor het lezen, en hopelijk voor uw donatie!

Wij hebben ook een instagram en facebook pagina waar u meer kunt zien van onze actie!

Instagram: nbs.collecte
Facebook: NBS collecte

17-10-2019
Judith Verduin