Kom in actie voor

Harbour Run

Over deze campagne

Van brandwonden herstellen is topsport!

Ren voor brandwondenpatiënten in het Maasstad Ziekenhuis en ontvang een gratis startbewijs. Starttijd: 12.45 uur (laatste startbewijzen, nog beperkt beschikbaar!)

Inmiddels al een begrip in het Rotterdamse, de Harbour Run! Een parcours van 10 km met obstakels dwars door de Rotterdamse haven. Een unieke obstacle run! Niet alleen door de bijzondere locatie, maar ook vanwege de uitdagingen die jou te wachten staan! De zesde editie van de Harbour Run is op zondag 7 oktober 2018

We zijn heel blij dat we ook dit jaar weer als goede doel verbonden zijn aan de Harbour Run. Dit jaar gaan we de uitdaging aan om minimaal € 15.000 euro op te halen voor het inrichten van een sportruimte in het Brandwondencentrum, Maasstad Ziekenhuis Rotterdam.

Sporten en bewegen. Voor de een ontspanning, voor de ander een uitdaging.
Een brandwond levert vaak grote, open wonden op. Tijdens het genezen van de huid trekt deze strak. De huid moet zo snel mogelijk in beweging worden gebracht. Alleen zo kan de huid 'ruimte maken' om de dagelijkse bewegingen, als het buigen van een knie of arm, weer uit te voeren. Voor een brandwondenpatiënt is bewegen een onmisbare stap richting revalidatie.

Doe mee met team Brandwonden Stichting!
Laat je sponsoren door vrienden, familie, collega’s... en haal met behulp van je eigen actiepagina minimaal € 150,op om de benodigde apparatuur te kunnen bekostigen. Je ontvangt van ons een Harbour Run startbewijs en t-shirt en bovenal ... onze enorme waardering!

Aanmelden voor deze sportieve uitdaging kan nog.
Meld je vandaag nog aan door een e-mail met daarin je gegevens te sturen naar: harbourrun@brandwondenstichting.nl. We helpen je met het aanmaken van een eigen actiepagina, zodat je je streefsponsorbedrag kunt ophalen.

Donaties ten behoeve van dit project zijn uiteraard ook heel welkom!
(klik op button links boven, doneer nu

Hartelijk dank en hopelijk tot op 7 oktober in Rotterdam!